Termeni și condiții

NORME DE HOTEL / REGULI INTERNE

Ne străduim să oferim oaspeților noștri o experiență hotelieră sigură și prietenoasă, punându-le la dispoziție camere luminoase și curate. Următoarele politici hoteliere / reguli de casă au fost stabilite pe baza standardelor din industrie și a experienței noastre personale de funcționare a hotelului Silva din 1995. Aceste politici hoteliere / reguli de casă sunt considerate o parte a acordului nostru de rezervare cu oaspetele. În calitate de oaspete al hotelului, citind și semnând fișa de înregistrare a hotelului, sunteți de acord să respectați toate regulile, condițiile și procedurile noastre privind politica hotelului. Prezentele politici ale hotelului sunt aici pentru a ajuta la promovarea siguranței și plăcerii oaspeților noștri și pentru a se asigura că fiecare oaspete este informat. Politica noastră hotelieră / Regulamentul casei se poate schimba din când în când, așa că vă rugăm să reveniți pe această pagină.

FUMATUL INTERZIS

Pentru siguranță și pentru a vă asigura că locația noastră nu este expusă unor obiecte sau acțiuni care creează un miros nesănătos și un motiv de refuzat pentru oaspeții și personalul nostru, care este dificil de scos din aer, covor, pereți și mobilier, nu permitem fumatul de tutun, marijuana, droguri ilegale, e-țigări, stilouri, vaping, cartușe care conțin lichidul de nicotină, narghilea, tămâie, gătit, trabucuri, arderea lumânărilor, utilizarea sau difuzarea uleiului esențial pe bază de plante sau a produselor sintetice pe bază de plante cu miros puternic de ulei sau produse de sinteză.

Oaspeții sunt încurajați să anunțe imediat personalul de la Recepție dacă simt miros de țigară, sau alte mirosuri. Această politică nu are scopul de a opri oamenii de la fumat, ci de a reglementa unde fumează și cum îi afectează pe ceilalți oaspeți. O zonă pentru fumători este prevăzută în afara clădirii, în curtea interioară și alta, la intrarea în recepție.

REZERVĂRI FERME

Vârsta minimă pentru cazare este de 18 ani. Acceptăm carduri Visa, Master Card. Nu vă percepem cardul de credit la data efectuării rezervărilor. Cardul dvs. de credit vă garantează rezervările. Rezervările trebuie anulate cu douăzeci și patru de ore (24 de ore), înainte de data sosirii, pentru a evita plata unei (1) nopti de cazare.

Camerele se vor păstra până la ora 17:00 în ziua sosirii. Dacă ajungeți mai târziu decât atât, vă rugăm să ne informați în avans. Dacă nu v-ați înregistrat până la ora respectivă, se va percepe o taxă NO-SHOW pentru o noapte pe cardul dvs. de credit, iar următoarele nopți rezervate vor fi anulate. Hotel Silva nu este responsabil pentru condițiile meteorologice, urgențele personale sau modificările de program.

ORA DE CAZARE

începând cu ora 13:00

CAZARE MAI DEVREME DE ORA 13:00

Aceasta este oferită în funcție de disponibilitate. Dacă aveți nevoie de un check-in garantat pentru sosire înainte de ora 13.00, vă rugăm să ne contactați.

ORA DE ELIBERARE A CAMEREI

Perioada de închiriere a camerei expiră la 11:00. O taxă suplimentară se poate aplica pentru întârzierea eliberării ei.

PROCEDURA DE ELIBERARE A CAMEREI

Ora de eliberare este ora 11:00. Vă rugăm să faceți check-out la Recepție, pentru ca personalul responsabil de curățenie să-și poată începe activitatea cât mai curând posibil. Dacă aveți nevoie de un check-out mai târziu, vă rugăm să contactați Recepția înainte de ziua plecării dvs. și vom face tot posibilul pentru a satisface solicitarea dvs. Se poate percepe o taxă pentru check-out târziu.

CAMERE PERSOANE CU DIZABILITATI

O cameră de oaspeți conform specificatiilor este disponibilă și trebuie rezervată în avans; vă rugăm să contactați direct hotelul pentru a ne transmite această informație.

OBIECTE PIERDUTE

Hotel Silva nu își asumă nicio răspundere pentru obiecte de valoare pierdute, neplătite, furate sau deteriorate. Dacă descoperiți că ați lăsat în urmă ceva de valoare pentru dvs., vă rugăm să ne sunați imediat și vom încerca să vă ajutăm să localizăm obiectul pierdut.

ARTICOLE UITATE

Hotel Silva nu este responsabil pentru niciun articol lăsat în urmă de un oaspete. Cu toate acestea, orice articol, cu excepția articolelor perisabile, lăsat în urmă de oaspeții noștri și găsit după plecare de către personalul responsabil va fi colectat și păstrat într-o locație sigură pentru colectare de către proprietar până la paisprezece (14) zile de la data plecării oaspetelui. Se vor depune eforturi rezonabile pentru a anunța oaspetele că un articol a fost găsit. Articolele perisabile, lenjeria de corp și articole de toaletă diverse sunt aruncate.

ILICITATE ȘI EPIDEMII

Hotel Silva își rezervă dreptul de a refuza cazarea unui oaspete care este suspect de o boală contagioasă. În cazurile în care apare o boală în timpul șederii, vă rugăm să anunțați personalul de la Recepție. În caz de boală gravă, vi se poate solicita să primiți asistență medicală adecvată de la o unitate medicală din apropiere. În timpul epidemiilor avem dreptul să folosim măsuri de precauție în judecata noastră sau în conformitate cu cerințele autorităților locale. Este posibil să vă percepem o taxă de curățare a camerei, după cum considerăm adecvată în circumstanțe.

DAUNE ȘI / SAU PROTECȚIA HOTELULUI

Sunteți responsabil pentru orice daune efectuate (fie prin actul deliberat, neglijent sau imprudent) camerelor, spațiilor hotelului sau proprietăților cauzate de dvs. sau de orice persoană aflată la hotel în compania dvs. . Hotel Silva își rezervă dreptul de a vă păstra datele cardului de credit și / sau cardul de debit, așa cum sunt prezentate la înregistrare și de a percepe sau debita cardul de credit / debit, suma considerată necesară pentru a compensa costurile sau cheltuielile suportate ca urmare a celor sus-menționate. În cazul în care această pagubă va ieși la iveală după plecarea oaspeților, ne rezervăm dreptul și prin aceasta ne autorizați să vă taxăm cardul de credit sau de debit pentru orice daune aduse camerei dvs. sau proprietății hotelului în timpul șederii dvs., obiecte deteriorate, taxa de fumat, taxa de curățare, compensație pentru oaspeți, etc. Vom face toate eforturile pentru a rectifica orice pagubă internă înainte de a contracta specialistul pentru a face reparațiile și, prin urmare, vom face toate eforturile pentru a păstra orice costuri pe care oaspetele le-ar suporta la minim.

TERMENI SI CONDITII

Hotel Silva depune eforturile necesare pentru a se asigura că toate informațiile care apar pe site-ul său web sunt corecte. Cu toate acestea, nu se oferă nicio garanție, exprimată sau implicită, că informațiile furnizate pe acest site web nu prezintă erori. Hotel Silva nu își asumă răspunderea pentru erori și / sau omisiuni și își rezervă dreptul de a modifica informațiile publicate în orice moment și fără notificare.